dimarts, 25 de març del 2008

Setmana Santa

Bueeeeeenu. Ja tornem a ser aquí després d'uns dies a Tuníssia desconectats de la internet. Estada a Hammamet, a la zona hotelera (un complex de no-sé-quants hotels, bastant matxacat però molt comfortable) i escapades a Hammamet, Nabeul, Tunis, Cartago, Sidi bou Saïd, Kairouan, El Jem i Sousse. Tot al nord del pais. Una mica de turisme i una mica de relax. I un bastant de menjar. Segur que m'he engreixat, però com que no sé quant pesava abans...
Ja tinc un altre pais per afegir a la llista (ara en faré una al peu de pàgina amb tots els països que he visitat que em sembla que són força).
Més fotos al bloc de la Victòria
I a les vacances doncs també una mica de lectura. Aquesta setmana me n'he empassat dos i n'he començat una altre. El primer El celler de Noah Gordon. Un llibre molt distret, dels que m'agraden mí. On passen coses. Ben documentat i a més l'acció transcorre a la nostra terra... Em pensava que em duraria tota la setmana però me'l vaig polir en tres dies. I n'hi he hagut de manllevar un a la Montse. Amantes y enemigos. Cuentos de parejas de Rosa Montero. Em temia un toston d'aquells que li agraden a ella, on poden passar-se tres pàgines descrivint un sentiment. Bona literatura, sí, però a mi m'agraden les històries encara que no estiguin tan ben escrites. Però ha resultat un llibre molt distret, amb molt bones històries i situacions, totes al voltant de relacions entre homes i dones. M'atreveixo a recomenar-lo.