diumenge, 1 de juny del 2008

Nocilla Experience

Ahir vaig acabar aquest llibre de Agustín Fernandez Mallo. Quan a la llibreria li vaig preguntar al Quim si me'l recomenava em va comentar que no sabia què dir-me; que ell havia llegit la primera part i li havia deixat una sensació extranya. Em va semblar que volia dir que li havia trencat els esquemes i que no tenia clar si era una animalada o si estava davant d'alguna cosa tant nova que encara no havia pogut païr. En qualsevol cas no era del seu gust i això no és discutible. Me'l vaig endur, és clar.
Les crítiques que n'he pogut llegir el titllen d'aventura narrativa i d'això en té molt.
Com que comparteixo el que en diu la contraportada, la reprodueixo a continuació:
"Nocilla Experience es un caleidoscopio ficcional, donde cabe todo menos el sopor, incluso las enseñanzas de un código samurái, sin olvidar las andanzas de un elenco de protagonistas con rarezas de primera magnitud que no son más que la expresión de su radical soledad."
I el que diu l'autor d'ell mateix:
"Será que soy pop. Lo que sí sé es que estoy acostumbrado a escribir inspirado por San Juan de la Cruz y al mismo tiempo por los anuncios de Coca-Cola.

1 comentari:

Victòria ha dit...

Nen, definitivament no lliguen aqui tampoc els nostres gustos, jajajajaja