dilluns, 29 de juny del 2009

Mini-vacances de Sant Joan a Sant Pere

Com cada any hem anat amb la família a passar uns dies junts. Aquest any ha tocat a València, a Xàtiva concretament. Ciutat amb gran transcendència històrica per ser, entre altres coses, origen dels Borgia, papes pendons i trafiques com n'hi ha hagut pocs. Des d'allà algunes escapades a la costa, a Terra Mítica i a l'Albufera. Menjar i beure bé (he recuperat un xic les rodoneses, casumdena). Una calor de mil dimonis però ben refrescada amb generoses dosis de dutxes i banys demar i de piscina.
Quatre fotos de testimoni. Aquestes en plan egocèntric... (jo, jo i jo). Ja em perdonareu.





El Magnus Colossus dels pebrots trontollava de tal manera que el cervell em ballava dins del crani. Em sembla que he acabat amb danys cerebrals (afortunadament lleus).
En properes entrades ja us deixaré unes quantes curiositats trobades en terres valencianes