dimarts, 14 de juny del 2011

classe turista

Soc a un vol de dues hores entre Barcelona i una ciutat europea on he d'empalmar amb un altre vol cap a Àsia. Quan he facturat no hi quedava cap seient de passadís ni de finestra i m'he quedat al seient del mig de tres. Com sempre en aquests cassos he estat pregant perquè al costat em toqués algun adult, primet i que no fes pudor de suat. I com sol passar, la realitat supera qualsevol previsió. A la dreta m'ha tocat un tros de valquíria grossa, rossa i mamelluda que afortunadament es dedica a fer fotos per la finestra i em deixa recolzar el braç al reposador força estona. Danke schön! Però a l'altra banda s'hi ha assegut una mena de lluitador turc (me l'imagino untat d'oli), ample, pelat de cap però amb uns pels arrissats de dos dits de llarg als braços que m'està fent pessigolles cada vegada que es mou despertant-me quan faig una capcinada. Quin emprenyament! Visca les dones i els metrosexuals depiladets!