dimarts, 22 de juliol del 2008

Oppa Novy God (ОПА НОВЫЙ ГОД)

Fa un temps vaig penjar un video d'animació rus que em va encantar no només per l'animació en si (feta amb post-its) sinó també per la música d'aquesta banda de brass. Em va agradar el filtrat d'un tipus de música tant típicament americana pel sedaç de la cultura rusa. Ara he descobert que tenen un espai a myspace i a més he trobat aquest video esbojarrat del grup en acció interpretant aquell tema que es titula una cosa així com "St. Petersburg és més de la meitat de petita que Moscou" (Питер больше чем в два раза меньше чем Москва). I m'he adonat de que he incorporat aquesta peça a la banda sonora de la meva vida (d'això te n'adones quan et trobes xiulant-la o tralarejant-la -existeix aquesta paraula?- en més d'un moment fent les coses més diverses...). A veure si us enganxa com a mí...