dimecres, 6 de gener del 2010

deixar de fumar


Des del 18 de desembre que no fumo. Després de més de 30 anys sense deixar de fumar ni un sol dia ho he deixat en sec i sense medicació ni conyes marineres. Encara en tinc ganes, moltes ganes a estones, però no fumo perque ho he deixat. Em vaig mirar el video d'Allen Carr "Es fácil dejar de fumar si sabes como" i me'n vaig adonar de que el que et fa venir ganes de fumar és l'anterior cigarret fumat i que si no et fumes el proper, aviat te'n passaran les ganes. Me'n vaig adonar que fumar no relaxa, ni ajuda a concentrarte ni res de res; que només et fa sentir "quasi" tant bé com un no-fumador.
A més, com a droga el tabac és ben patètic: fa pudor, castiga la salut, costa diners i, a sobre, ni tant sols coloca...
Em pensava que el video explicava una mena de mètode però només cal mirar-te'l i ja està. No sé si recauré però de moment he passat la festa de cap d'any sense caure-hi i n'estic molt satisfet.
No puc fer més que recomenar-lo a qualsevol que vulgui deixar aquest hàbit.
Ara he de trobar algun altre vici. Em podeu donar idees?