dissabte, 9 d’abril del 2011

Alehop !!

Alehop!! Sortida del no-res una nova tanda de posts en aquest lloc..
Diuen que els blogs els has de cuidar, que hi has d'estar a sobre, mantenir-los, alimentar-los de nous continguts.. Doncs segurament que és així però jo vaig a batzegades. A vegades estic comunicatiu i d'altres estic per altres coses. I tal dia farà un any. Últimament he estat acumulant material que aniré penjant quan em piqui i tingui una estona.
Permanezcan atentos a la pantalla. O no..


Aprofito per presentar el blog del Jordi Guillaumet on publica els dibuixets que fa mentre parla per telèfon o espera que se li carregui l'ordinador que, pel que sembla, son coses que li prenen bastant de temps. En qualsevol cas el resultat és molt millor que dibuixar estrelletes, omplir quadrícules o fer falsos caràcters xinesos com faig jo..
el trobareu aquí: gargotstelefonics