diumenge, 1 de gener del 2012

fumadors anònims

Hola, em dic Pere, soc fumador i avui fa 27 dies que no fumo.
Bé, ahir, nit de cap d'any, em vaig fumar 4 cigarrets però, com deiem amb els amics, "avui no compta..." De fet avui no m'hi he tornat a enganxar i sense gaire esforç. No li vaig trobar el gust. En realitat cada cigarret només fa que al cap d'una estona, poca, t'agafin ganes de fumar-te'n un altre i he descobert que si no en fumes cap, aquestes ganes es van reduïnt. Per aquesta raó no és convenient l'ús de xiclets de nicotina perquè segueixen aportant nicotina al cos de manera que es va mantenint la necessitat postposada de noves dosis.
Em pensava que costaria més però no ha estat tan difícil. A veure si aguanto. De fet, encara que sembli una bestiesa, la manera de deixar de fumar és no fumar...