Ja tenim una vaca automàtica a Vilafranca.
Solana de Foix, de Torrelles, ha instal·lat a la benzinera Penedès un dispensador automàtic de llet pasteuritzada a doll. La llet la duen directament de la vaqueria, ja pasteuritzada, i la dipositen en aquesta màquina que la matén refrigerada. El client només ha de introduïr 1 euro, posar l'ampolla a l'aixeta i prémer el botó d'engegada i la màquina li dispensa 1 litre de llet i un ticket on es donen les dades de conservació i la data de caducitat. En cas de no dur una ampolla, al costat mateix se'n poden adquirir per 0,20 euros.
Només hi ha un tipus de llet, sencera i és ben bona.
Curiosa iniciativa, a veure aconsegueixen que funcioni.
3 comentaris:
Qué curioso?
Es pasteurizada, no? De esas que aguanta un par de días...
Eso no es una vaca automática. Seguro que la vaca está dentro de la máquina y el señor detrás con el taburete esperando que alguie eche el euro.
Me has llevado a la infancia. Cuando era niño (lo recuerdo muy lejanamente) mi madre nos llevaba a una vaquería donde vendían leche a granel. Estaba a las afueras de la ciudad. Llevabamos una lechera de aluminio, de unos dos litros. Aquella leche había que hervirla... cuando subía, apartarla.. y volverla a hervir. Un proceso que se repetía varias veces.
Y con una nata...
Saludos.
La que compré ayer tenía fecha de caducidad 1 de mayo. O sea que, al parecer, aguanta una semana.
De nata no creo que le quede mucha. El señor del taburete se la debe guardar para las fresas o el café.
Saludos!
A Igualada encara no n'he vist cap.
Amb la teva recomanació quan en vegi alguna la provo.
Ja et diré.
Publica un comentari a l'entrada